Brev:
Ny døgnrytme til to
22. marts 2010
Alder:
8 mdr.
Ny døgnrytme til to
Kære Helen
Tak for dit sidste svar vedr. mine tvillingers døgnrytme, det er gået vældig fint med at vænne pigerne fra formiddagsflasken og spise frugtmos i stedet, men nu er de lidt over 8 måneder, og jeg synes altså det er lidt svært at vide om de spiser nok og får nok væske....
Døgnrytme pt:
04.30 flaske ca 170ml.
06.30 vågner og står op
07 havregrød/ øllebrød + vand af kop- spiser min. 1 dl. hver
08.45 frugtmos/ er begyndt med lidt sødmælksyoghurt med lidt frugt i af og til + vand af kop
09/09.30 formiddagslur- sover for det meste til kl. 11 og nogle dage lidt længere.
11.30 frokost; pålæg på bondebrød af fx fisk, smørreost, avokado m.v de spiser max en lille halv skive, får desuden agurkestænger, frugt i hånden, pastaskruer m.m. + vand af kop
13.15 flaske-ca 170 ml.
14 sover middagslur- ca til kl. 15.30
16 flaske 100-150ml for det meste
17.30 (De er nødt til at spise her for ellers er de for trætte) middagen er oftest små bidder eller moset mad af vores mad, men min ene pige spiser stort set ingenting her, og det er lige meget, hvad det er, så spiser hun kun 3 skefulde.....men er der fx jordbærgrød til dessert kan hun godt få munden op:-) meeeen jeg vil jo gerne have hun får sin aftensmad! vand af kop
18.15 flaske 100ml
18.30 puttes i seng og falder hurtigt i søvn-sover til 04.30!
1. Jeg ville blive SUPER glad, hvis du ville se planen igennem og ændre det, du synes, der skal ændres.
2. Hvad gør jeg med min lille dame, der ikke vil have sin aftensmad?
Tusind tak på forhånd:-)
Stor hilsen fra
Tvillingemoren